STRETNI.sk NOVÝCH ĽUDÍ

Čo má spoločné balenie žien a marketing? :-)

Tu je malá ukážka pojmov v marketingu, vysvetlených na balení žien.

ID 10012525 Čo má spoločné balenie žien a marketing? : )
Všimneš si krásnu ženu na jednej párty. Pristúpiš k nej, a povieš: “Som
perfektný v posteli” – to je direct marketing.

Uvidíš fantastickú ženu na jednej párty. Pristúpiš k nej, vypýtaš si jej
telefónne číslo. Na druhý deň jej zavoláš a povieš: “Som perfektný v
posteli” – to je telemarketing.

S priateľmi si na jednej párty a všimneš si jednu fantastickú ženu. Jeden z
tvojich kamošov k nej pristúpi, ukáže na teba a povie: “On je perfektný v
posteli” – to je reklama.

Sadneš si do auta, pomaly krúžiš v meste, a všetkým okoloidúcim zakričíš:
“Som perfektný v posteli” – to je spam.

Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Postavíš sa, skontroluješ, či
tvoje sako a kravata sú ok, dáme otvoríš dvere, zdvihneš jej tašku, ktorá
jej vypadla z rúk, navrhneš jej odvoz domov tvojim autom a vtipným tónom
naznačíš: – ” Mimochodom, som perfektný aj v posteli” – te je Public
Relations – (PR).

Všimneš si peknú ženu na jednej párty. Pristúpi k tebe, a povie ti:
“Počula som, že si perfektný v posteli” – to je Brand Recognition -
spoznanie značky.

Keď ti dotyčná po milovaní povie: “Ty si fakt perfektný v posteli” – to je
spokojnosť zákazníka.

A keď sa stane tvojou manželkou, tak to je vernosť značke.

 

Zdroj: Internet

Objavte NOVÝ TREND v zoznamovaní - Registrujte sa teraz na STRETNI.sk NOVÝCH ĽUDÍ

Bude vás tiež zaujímať:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top